Chill fredag

Reklame

Da jeg blogget for butikkene i Haugesund sentrum var All-in en av de første jeg besøkte. Siden har jeg holdt kontakten og er jevnlig innom på besøk. All-in er en original Adidas-butikk med mange spennende merker. De spesialiserer seg på å ha unike merker og nøye utvalgte kolleksjoner. Og det er alltid super service av hyggelige folk.

Sist helg var jeg innom og fikk med meg en skikkelig avslappet joggedress fra Ellesse. I det mykeste materialet du kan tenke deg! 🙏🏼

I utgangspunktet tenkte jeg ikke ha mer reklame på bloggen, men jeg syns det er kjekt å kunne reklamere litt bra folk. Så av og til syns jeg går greit. 😊

Svart belte i shopping og en stor interesse for trender og moter hjelper på.

Overdelen har hette og kan brukes både til jeans og til skjørt syns jeg, eller sammen med tilhørende bukse.

Den er vid og strechy og helt perfekt for en avslappet stil. 👌🏼

All-in kan du finne på Instagram @allinhaugesund eller på Facebook.

Ha en fin fredag!


Legg igjen en kommentar