DIY- lampeskjerm!

God morgen!
Jeg har hatt lyst å lage en ny lampe i stuen, og siden jeg har endel kurver så kunne jeg like greit bruke en av dem.
Tine K er jo favoritten når det kommer til kurver, og jeg kjøper som regel med meg en når jeg er hos Anita på Ølen Møbel. 
Her er fremgangsmåten:
Du trenger ett par lengder med tynn ståltråd og en kurv (off course).

Jeg har brukt den ferdige ledningen fra forrige lampe.
Så er det bare å feste ståltråden på kryss og tvers slik at du får en liten åpning i midten.

Fordelen med ståltråd er jo at du kan justere den underveis når du henger opp lampen.

Tada, ferdig!

Ha en flott søndag!

24 kommentarer om “DIY- lampeskjerm!

  1. Kjempe kul!! Det er jo så fint med korg:) Holder faktisk på å lage lampe jeg også, trenger bare bittelitt hjelp av mannen først tihi, så er den snart oppe:)

    Liker

  2. Kjempestilig kurvlampe! Du er jo virkelig DIY-dronningen altså; herlige gjør-det-selv forslag du viser!! Her er det ikke mangel på idéer; mer på gjennomføringsviljen (og TID)… Beundringsverdig at du bare setter i gang, lissom ;-))

    Fin søndagskveld til deg!
    🙂

    Liker

Legg igjen en kommentar